20150309_145111Čauko čtenáři naši, nějak jsem se rozepsal, a proto začínám tentokrát já.

Bylo to v neděli, dopoledne jsme vyrazili do psí školky a jen co jsme tam přijeli, tak vidíme černou malou stafordku, boxerku a celkově si nějak uvědomuji, že tam vlastně byly pouze feny… nooo, Spajk byl skutečně jediný pes v širokém okolí, dokážete si všichni určitě představit, jak Spajk vyváděl kor, když fenky byly po hárání, takže se Spajk mohl přetrhnout, představte si, jak by bylo dospělému chlapovi a dáte před něho 8 krásných slečen, no to by s ním něco muselo být, kdyby byl naprosto v klidu! Tak jsme si to tam obešli, nás prcek si všechno očuchal, prostředí, fenky, rovnou se nám tam vy…přišlo mi, že možná i, jako jediný 😀

Začala hodina… Stáli jsme v kroužku, do Spajka se zamilovaly 2 fenky… černá stafordka a boxerka, bohužel to dopadlo tak, že se o Spajka maličko popraly a přišlo mi, že když Spajk na ně poté štěknul, tak jakoby jim dal najevo ať toho nechají a mají rozum, jenže ty fenky toho opravdu nechaly! 😀 Paní cvičitelka nám ukazovala nějaké triky s pejskama, co dělat, co je učit, jak si s nimi hrát apod., celkem užitečný věci, uplynula hodina a já mrznul, foukal vítr, slunce zalezlo a já měl na sobě tenkou mikinu, upřímně jsem se modlil aby byl už konec, až cvičitelka řekla, že už můžeme jít, že je to pro dnešek vše, tak jsem trošku, ale opravdu jen trošku upaloval k autu. Booože, jak já se těšil do auta do tepla, poté jsme zajeli na oslavu a pak jsme se sešli se Spajkovým bráškou, zase skotačili, byla to radost pozorovat, ale abych pravdu řekl, po tom celém dni jsem byl celkem i unavený!

Pokud máte v okolí nějakou školičku, určitě se tam běžte podívat, poznáte nový bezva lidi, chlupáč získá nový kamarády a ještě se naučíte super věci.

Mějte se a zatím…

Čauko Steve