Někdy mám světlé chvilky a i přes všechen odpor ke krémům mě přepadne chuť experimentovat. Přesně tak to bylo, když jsem objednávala černou masku. A tady trochu zvědavost.

15673109_10208269315229788_834788916_n

Nemá vůni, konzistencí připomíná řídký puding a lehce se roztírá, schne pomalu ale příjemně. Když je suchá, přijdu si jak s botoxem, nemůžu mluvit ani pít. To byla ta zábavná část. Po hodině přišlo na řadu sundávání, viděla jsem pár videí, kde slečny brečí bolestí. Proč jsem si na to nevzpomněla předtím?! Třikrát jsem vydechla a jdu na to. Čelo bylo v pohodě, jen nechápu proč jsem si tu masku patlala na spánky, tam přece tečky nemám, tam to bolelo, hlavně když si masku dáte omylem na vlasy. Pak už to bylo v pohodě.

Pleť jsem měla neuvěřitelně hladkou, odmaštěnou a možná i trochu čistší, ale určitě ne super čistou, některé tečky drží a drží. Ale to se dalo čekat, pleť jsem si takhle nikdy nečistila, takže není možné očekávat že 22 let špíny se vytáhne najednou. Ségra si teď trhá vlasy z té druhé části věty. Ano vím, že jsi mi vysvětlovala, že nemůžu mít na obličeji tolik let špíny, ale ta formulace sem i líbí.

Masku jsem koupila na postovnezdarma.cz stejně jako pár dárku pod stromeček z kategorie skladovky, protože klasicky, všechno na poslední chvíli žejo. v říjnu ještě hromada času na dárky a najednou to všechno uteče jak voda.

