Už ani nevím kdy jsem zapnula mód „šetření“ ale už je u mě dost automatický a nejsem si jistá, že budu někdy tak bohatá, abych ho mohla vypnout. Leda  ho můžu ještě vylepšovat, takže kdyby Vás ještě něco napadlo, podělte se v komentářích.

large

Napiš si seznam na jeden velký nákup a nezapomeň igelitku! Já chodím vždycky v neděli, nakoupím na celý týden, přesně podle toho co budu potřebovat nebo co mi došlo.

Pozvi návštěvu k sobě, ne do kavárny. Ušetříte celkově všichni, kafe a něco na zakousnutí zvládneš doma taky a nemusí to být nějaká těžká gastronomie. Na návštěvy se chodí kvůli důležitým drbům a postěžovat si na život.

A když budeš návštěvu obsluhovat tak při vaření vody na čaj nebo kafe, ohřívej jen tolik kolik potřebuješ. Je to celkem lehká matematika, hrníček má něco okolo 250ml vynásob počtem osob a výsledné množství dej vařit. Příliš mnoho vody zvyšuje spotřebu elektřiny.

Na „dojezdové teplo“ se dá na elektrickém sporáku leccos ještě uvařit a stejně tak je to i s žehličkou, jemnější kousky prádla se dají vyžehlit i s vypnutou žehličkou.

Hlídej akční letáky a sezónní ovoce + zeleninu a podle toho vytvoř jídelníček. Teď jsou všude dýně, naštěstí ji miluju takže polévka, pyré, pečená dýně a mám i zásoby v mrazáku.

 

 

