O tom, že navštívím Primark sním od deváté třídy (7 let!) a tak když se na facebooku objevila možnost objednávat online, nemohla jsem si to nechat ujít. Jde vlastně o to, že se paní Helena rozhodla, že pojede do Primarku v Německu, bude fotit zboží, dávat ho na internet a lidi si pod fotkou objednávají o co mají zájem a ona podle toho nakupuje. Paní, která takhle rozjela svoje podnikání moc obdivuji, je za tím hromada práce, dopisování, tahání tašek, příprava plateb, kontrola plateb a lítání na poštu. Teď už pro zákaznice připravuje webové stránky, kde se bude nakupovat zboží, které má na skladě a zajišťuje i nákupy v dalších německých obchodech.

I tak bych se chtěla do obchodu podívat a vidět to všechno naživo. Každopádně ti co nemají možnost se dostat za hranice jsou za tenhle nápad vděční.

Teď už k tomu co jsem si objednala já:

primark1

Kraťasy, které jsem prozíravě koupila menší aby mi na léto byly akorát, ale už mi jsou pomalu velké. Good job Baru! 😀 150kč

Puntikaté tílko, to byla láska na první pohled a snad mi i sluší. 189kč

Plavky jsou u mě taky nedostatkové zboží a na tyhle jsem se moc těšila, bohužel se mi horní část těla do nich nevejde, použili dost málo látky a tak je pošlu někam dál. 400kč

Na svíčku jsem byla hodně zvědavá, jak bude vonět a jak dlouho hořet. Voní mi jen nezapálená, ale i tak je fajn. 49kč

primark3

Triko jsem taky vzala menší, to mi je teď teda akorát, ale zase je na můj vkus moc krátké, no to se ale stává při online nákupech. 149kč

Klobouky jsem ani nijak nesháněla nebo o nich ani nepřemýšlela, no ale byly tak krásný že jsem neodolala a kus za 69kč! Neber to.

Bundu/pláštěnku jsem trefila úplně akorát, jen mě mrzí, že na fotce byly bílé pruhy a ve skutečnosti jsou spíš béžové, jinak slouží a je moc pěkná a příjemná. 399kč

Jelikož jsem měla panickou hrůzu z toho, že nemám boty na jaro a léto, zkusila jsem objednat dvoje z primarku, jsou jako moc krásný, velikosti sedí, jen se mi divně posouvá a kroutí vložka uvnitř, ale možná neumím chodit. 200kč/pár

Já ten obchod asi miluju!

 

